Ezgidis Merhaba ben doktorun söylediğine göre 5 haftalık hamileyim betam ilk kontrolde 57 çıktı 2 gün sonra tekrar istendiğinde 130 çıktı doktor bi sorun olmadığını söyledi.bazı kişilerdende betamın 400-500 olması gerektiğini düşük olduğunu duydum.Acaba hangisi doğru birde ilk muayenemde doktorum beni alttan muayene yaptı çevremdekiler şok oldu yapmaması gerektiğini söyledi bilgisi olan yazabilirmi çok gerildim ve endişelendim.
cokkasmabeabi Ezgidis benim tahmini 6 haftalikken 360 çıkmıştı betam. Herkesinki bir olmuyor. Ayrıca alttan muayene de olmuştum. Kese gözükmüyorsa alttan muayene yapılıyor. Zaten bebek sağlıksız ise her türlü düşer. Endişelenmenize gerek yok doktordan daha iyi kimse bilemez.
merii10 Ezgidis öncelikle gebeliginz hayırlı olsun. genelde ilk muayeneyi vajinal yapmiyrlar ama duruma göre degiseblyr doktorunuza güvenin bnce sorun olmaz birçok kişiye vajinal bakiliyor. beta HCG konusunda da ilk çıkan rakamın bı önemi yok önemli olan yükselişin güzel olması siznkisi de gayet iyi artmış
Bride_6470 Ezgidis alttan bakılması sakıncalı değil emin olun öyle olsa hiçbi doktor riske atmaz benimde 5 haftalıkken doktorum alttan baktı hiçbişi olmadı çok şükür içiniz rahat olsjn. Kişiden kişiye göre de değişir beta
teachermom1 Ezgidis Beta düşükken öğrenebilirsiniz, biz 17’de öğrendik. Alttan muayenede bir sıkıntı yok. Ben en başından beri bebeği göremedikleri için (ilk 8 hafta) alttan muayene oldum, bir sıkıntı olmuyor. İçiniz rahat olsun.
Ezgidis cokkasmabeabi benim ilk gider gitmez alttan muayene etti kan istemeden önce çevremdekilere sorduğumda direk hepsinden kan testi istemişler evet galiba biraz telaşlandım rahat olmam gerek :(
Ezgidis merii10 çok teşekkür ederim vallahi içim rahatladı herkes bişey söylüyo gayet pozitifken bi anda modum düştü 😒
cokkasmabeabi Ezgidis benim de ilk alttan bakıldı haftami söylediğimde, gözükmeyince kandan bakılmıştı. Doktora bağlı bir durum bu.
Ezgidis teachermom1 çok teşekkürler evet daha çok minik ve çok erken farkettim adet düzenim olduğu için ilk hamileliğim biraz korktum açıkçası 🤲🏻