Goksu2023 Defnebeste ben 30+6 da kontrole gitmiştim bebek hareketinde azalma var diyince sokmuştu doktor ama normalde 32 de başlıyor
Bgm10 Gebelikle veya bebekle ilgili herhangi bi sıkıntı görmedikleri sürece genelde 34 üncü haftada başlıyor doktorlar.
bulmusnesrin20 32de başladım ben doktorum bebeğin 2 hafta ilerde olduğunu söyleyip nst ye yönlendirmişti ama bazı doktorlar 35 de veya 36da başlatabiliyor
Doktoranneyledevam Genellikle ilk nst yolunda giden bir gebelikte 32. Hafta civarı görülür, geçmiş olsun
Defnebeste Benim erken doğum riskim var o yüzden korkuyorum biraz sancı gibi bişey hissediyorum 27 erken mi nts icin sizce sokarmı söylesem
Mavigozunannesi Defnebeste 34 dedi bana 32 de kontrol e gidicem 3. Gebeligim diğer ikisinde 32. Hafta da girmiştim diye hatırlıyorum sorunsuz gebeliklerdi hepsi 40 hafta da doğdu Buda sezeryan olacağı için 39 da falan doğar heralde