471708ss Merhaba bebeğim şuan 36+2 2550 gr dedi doktor minyon olacak gibi dedi normal mi yada nasıl kilo aldırırım
Esmagrr 471708ss minyon demesi anne ya da baba tarafına çekmiştir minyon birine de zorla kilo aldırmak yanlış bir kavram zaten beslenmene dikkat ediyorsan elinden başka bişey gelmez ki ben 2500 kilo doğmuşum normal kabul edilebilir
Tugrann-annesi0404 471708ss ya benim yengem 2900 doğurdu hep çok normal yani ve senin de vaktin var. Bence sağlıklı olması daha önemli. Tabi genetik faktörü de unutmamak lazım
Anneoluyorumbb Doktorunda söylediği gibi şuan minyon ama güzel beslenirseniz bu hafta 500 gram bile aldırabilirsiniz
Esmagrr 471708ss ben kızımı 3800 doğurdum ve kilo almıştım dikkat etmedim ilk diye çok zor oldu doğurmam ve ben kanama yaşadım saatlerce masada öylece bekledim kanama durmadı çok kan kaybettim ölücem sandım kızımı kucağıma bile alamadım koklayamadım kanama durmadı diye
471708ss Esmagrr çok kötü bir süreç olmuş size Rabbim hayırlısını versin inşallah demek ki o kadar da takmamak gerekliymiş
Selin3406 Kiloya takılmayın sağlığı yerinde olsun zaten doğunca çok güzel bakarsın alır kilosunu ayrıca günde 1 adet armut yiyin benim doktorum kilo yaptığını söyledi.
471708ss Selin3406 teşekkür ederim aslında doktorum sağlıklı bişey olmaz dedi ama işte yinede rahat edemedim
B_eyza 471708ss bide tahmini söylüyorlar bence ya ben o haftada sordugumda 2700 2800 civarı dedi 38 de sordum 3200 3500 civarı dedi anlamadım gitti yani acıkcası dogunca gerceği ögreneceğiz galiba