sumos_61 normal öneririm seseryann zor dikişi, uyuşması, 6 saat sonra ytuyebiliceksin, insan hemen bebisini alıp sevmek ister ama dikislerden cok alamayabilirsin normal doğumda pir çıkar bebeğini al eve gel daha iyi bence suni almak yerine sen doğumu.baslat istersen ilişkiye girince doğum başlar derler