demirdursun 2 genel,15 gün önce de spinal doğum yaptım. Keşke diğerlerini de spinal olsaymışım dedim. Hem her ana şahit olmak çok güzel hem de odaya uyanık çıktığınız için bilinciniz yerinde oluyor, direk ağrıyla uyanmak gibi bir dert yok. Ben çıktıktan hemen sonra bebeğimi de getirdiler odaya doya doya vakit geçiriyorsunuz uyuşukluk geçene kadar