36+1 ilk çocuğum ilk gebeliğim sancı nasıl oluyor benım sancım mı var acaba büyük abdest gelir de sancı yapar ya hani karnımız ağrır öyle karnım ağrıyor bide regl sancısı gibi anlatamadım ama umarım anlamışsınızdır cok hareketli suan ama ara ara bu ağrı oluyor gaz mı acaba 🥹