busrakirisci ben kan da hamile olduğumu ogrendigimde eczaneden aldım iyisinden folik asit istiyorum dedim kndim alıp içmeye başladım snra sağlık ocağında tam kan sayımı yaptırdım folik asit değerinde baktırdım ilk doktor muayesine gittigimde kan sonucumu doktor gördü folic asit değerin zaten yüksek ilacı icmene hiç gerek yok şuan dedi ilacı bıraktırdı bana ama bn bir dahaki ay tekrar degerlerime baktircam kontrollü gitmekte fayda var