Kızlar ıkıncıye hamıleyım. Suan 36+3 haftalığım ve cok korkuyorum doğumdan. Ilk doğumum da tecrubesız deneyimsiZdim korkmuyordum haliyle ama cok zor gelmıstı 24 saat sancı cekmıstim normal doğum ile kızımı kucağıma almıştım. Sımdı cok sukur oğluma hamıleyım yine normal doğum olucam Allah’ın ıznı ile ama cok korkuyorum. Açılmam ilk doğumumda olmuyordu. Açılma ıcın son haftalar neler yapabilirim 😢😣