Kubrakarahan Festivale geldim konsere ama çok ses vardı birde korktum bebişi etkilemek istemiyorum 34 haftalığız sizler gittinizmi ben mi cok pimpirikliyim yüksek ses konusunda😵💫
sumeyyeee_ Kubrakarahan bende gittim bebiş coşmuştu bir hareketlendi anlatamam😂 ama benim gittiğim Karadeniz konseriydi malum şimdiden alıştıralım dedik😂
Senem8435 Ortamin ses yuksekliginin85 db geçmemesi gerekiyor. Google da telefon ile ölçüm yapabileceğiniz uygulamalar var. İndirip ses düzeyini kontrol edebilirsiniz. Yüksek sesli ortamlarda bulunmamanizi tavsiye ediyorlar.
Daisy0000 Kubrakarahan Manga konserine gitmiştim ,konser kapalı alandaydı ve aşırı bas vardı ,her ritimde yer zıngırdıyordu..Konserin yarısında ne olur ne olmaz diye çıktık
Merve_vrl 2 gün önce konserdeydim valla bı sağa bı sola o da oynadı benle beraber 😂 müziği seviyo zaten belli ediyo da kendini minnakim🥰bişey olmaz Allah’ın izniyle yaa bu kadar takılmamak lazım.