bskts26 Canım aşırı tatlı tüketmek istiyor doktorum bebeğin suyunun fazlalaştığını ve gebelik şekerinden şüphelendiğini söyledi bugünde tansiyonum 137/88 çıktı tansiyon takibine alındım benimle aynı durumda olanlar nasıl besleniyorsunuz?
Gamzeramo bskts26 banada 24 Kasım’da a şeker yüklemesi yapılacak 3 kez tansiyonu olctuler 121 e 90 di gerçi bişey demediler valla herseyide yiyorum
Kbst bskts26 benim tansiyonumda yüksek çıkıyordu en az 13/8 sonra gebelil şekeri de çıktı diyete başlayınca şeker kontrol altına alındı ve tansiyonumda normale döndü diyetten olduğunu düşünüyorum
Toprakksx1 Gamzeramo şeker yüklemesi şart mı? Yani sonuçta bir bebeğin kara ciğeri ne kadar kaldırabilir ki? Ne malum şeker yüklemesi’nin zarar vermediği bilmediğim için soruyorum doğrusu pek iyi bir fikir gibi gelmiyor bana eşime de diyorum doğuma kadar gitmeyelim sadece önemli test filan olursa gidelim diyorum yani bana çok saçma ve alakasız geliyor
tambirleydi Toprakksx1 ben de bu sekilde düşünüyordum ta ki bugün 37 haftalıkkem gebelik şekerinden dolayı sıkıntılı bi gebelik yasayan ablayı dinleyene kadar. Doktorlar zararlı olsa yapmaz zaten diye düşünüyorum artıkalmazlar heralde bu riski emin ol gebelik sekeri o sekerli sudan daha zararlı bişey bebek için. İkna etmek için söylemiyorum kendi kararınız tabiki aadece tecrübe ettiğim için söylüyorum @Toprakksx1 tansiyonu düşürmek için neler yapılıyor
Toprakksx1 tambirleydi bende onu diyorum ya zaten geçen gittim şeker yok tansiyon yok sadece epilepsi var diye yüksek riskli gebeliğe yönlendirdi yine de ilerleyen zamanlarda takip ederim bir problem yoksa şeker falan yüklemesi yaptırmam annem köyde doğurmuş abimle ablamı çok şükür ne test ne bişey ben hastane de sezeryan olmuşum burnum şeyden şeyim şeyden kurtulmuyor 😂😂😂