Kızlar 37+4deyim son iki üç gündür kasıklarımda bildiğiniz artık ezilme derecesinde bir baskı var. Böyle bildiğin etim eziliyo yani sancı yok ama fiziksel olarak acı hissediyorum. Bu bebeğin kanala girdiğinin habercisi midir acaba 😅 acaba dr gitsem açılma olmuş mudurrr bi alakası var mı bunlarınn??