Kızlar genelde buralardayım biliyorsunuz genel olarak malesef takıntı bir insanım aklımdan çıkarmaya çalışıyorum ama çıkmıyor saatler geçmiyor opu da 7 tane yumurta toplandı eşimle o gün o kadar mutluydukki belkide bir seneden beri en çok mutlu olduğumuz günlerden biriydi bugün embriyolog aradı ve bunlardan 4 tanesinin dollendigini ama 1 tanesinin durumunun pek iyi olmadığını söyledi yani açıkçası 3 tane döllenmiş ve ben sabahtir ağlıyorum biliyorum ağlamak çözüm değil ama gözyaşım durmuyor çok korkuyorum ne yapıcam bilmiyorum acaba 5. Güne giden olur mu vs diye inanın nefes alamıyorum ne olur bana dua edin korkuyorum en baştan başlamaktan ne olur dualarınızı bekliyorum.