Anneler selam kafam çok karışmış durumda kabin boy bebek arabası arıyorum bunun iki türü var galiba birtanesi sadece travel diğeri travel kabin boy bu ikisi arasında kararsızım birde sizce pusetli olanlar mı mantıklı yoksa tek olanlar mı pusetli olanlar bir süre araba koltuğu olarak kullanılıyormuş ancak emniyet kemeri ile bağlanıyor sizce bu sıkıntı olur. Bir de pusetin çift yönlü olmasının nasıl yararı var çift yönlü olması kesinlikle lazım mı ?Uzun ömürlü kullanımlı bebek arabası tavsiyelerinizi istiyorum tecrübeli anneler destek olursa sevinirim :))