Maryhoney oya aldemir ve kürşad sayan’ı beğeniyorum ben canım. kadriye erdoğan da iyi ama maalesef onu en son 7 haftalıkken yakaladım, şu an 31 haftadayım diğer polikliniklerde görev yapıyor gebede göremedim bir daha. şimdi berna seyhan’dı sanırım o hanımefendiye randevu aldım haftaya gideceğim. genel olarak hastanenin doktorları gayet iyi boy kilo söylüyorlar bebeği gösteriyorlar her soruyu da cevaplıyorlar aksi bir durumka ben karşılaşmadım bu yüzden doğuma da oraya karar verdim. sağlıkla alalım kucağımıza inşallah ❤️