Dorak Kizlar cati kontrolu oldum bugun cok korkutucuydu eliyle içime girdi resmen hiç açilmam yokmuş ama sançim çikti doğuma kadar hepmi boyle kontrol olur nasil dayanacam cocugu nasil doğurcam alllahim yardim edin🥹🥹
Gizemengin35 Dorak bnmde öle oldu cnm açılma yok 37+5 im normal doğum dedi ama nst sancı cikiyo bnd adet ağrısı gbi sancı çekiyorum bi durup bi başlayan bugün kontrole gittim yapmadı ama allhdan ama ilk yaptığında akıntı yoktu akıntı sabaha karşı çok oldu
Dorak Bendede ayni canım ya sizinti tarz vardi bide sançi ama açilma yok yemin ederim strese grdm cati mueyenesinden sonra