Kedimamasi fatmagul47 benim de olmuştu, rahim büyüdükçe tutan bağlar gerildiği için olabiliyormuş ama yine de doktora gidin bi görünün bence
Blackkcat fatmagul47 canım geçmiş olsun miktarı çok değilse önemli değildir olabiliriyor ama plasenta kaynaklıdır bence doktora gitmelisin tam olarak kaçıncı hafta
fatmagul47 Kedimamasi o zman sancılarım da normal dediğiniz gibi. Yine bir doktora gideyim teşekkür ederim