Sevgii27 Hafta anneleri nasıl gidiyor☺️ Bende mide bulantısı ve bacak kalça ağrısıyla geçiriyorum bi doğursam rahatlayacakmışım gibi🥺
Tugceduman61 Sevgii27 tam 39 bugün pazartesi kontrol var inşallah gelir pazartesiye kadar gelmezse suni isteyip doğurmak istiyorum 🥹
Sevgii27 Ayfer- Bende de öyle hareketimiz yerinde kanala da inmiş ama gelecek gibi değil beklemedeyiz🥹
Dorak Bende 39+4 ama biraz sançim var açilmam yok,cati muayene oldum bugun cok koruydu içimi kontrol etti resmen doctor hiç açilmam yokmuş,kontrolde bu kadar ağriyosa doğumu nasil yapacammm
Dorak Mummumlilo bende jel sürmedi eldiven gitdi tenteryod surdu soktu oyle yandiki canim yod yakti bence
Dorak Tugceduman61 cok zormuş yA beklemek gelemek bilmiyo bizimkide,suniy sançidan korkuyorum ben ilk oldugu için deneyimim hiç yok
Tugceduman61 Dorak açılmanız hiç mi yok 1 parmaktan fazla var benim 1 hafta önce bakılmıştı dün yine bakıldı aynı