Seval0Seval  çatlatma iğnesinin 14 günü yaptım böyle çıktı reglım 6 Eylül evdeki testler silik çıkıyor ve beyaz akıntım kasık ağrım ayağıma vuruyor ve göğüs ucu ağrısı çok var
Ezel16 Seval0Seval Canım çok stres yapıyorsun hormonlarını etkiliyorsun… Gebelik varsa bile bebeğine yazık lütfen stres yapmamaya çalış .. Dua et Rabbime bırak .. Rabbim en iyisini en güzelini bilir .. Herşey gönlünce olsun 🤲🏻
MerveNural Seval0Seval başka bi postta da söyledim bu sizi sadece üzer. Adetinizin gecmesini bekleyin lütfen
Ezel16 Seval0Seval Allah sizden de razı olsun 🤲🏻 Dualarım bebek isteyen herkesle inşallah Allah’ın izniyle olacak 🤲🏻🥹💜🪽