Alperenmom Merhaba anneler, 24 haftalık gebeliğin meme kanserinin ilerlemesinden dolayı sonlanması gerekmekte. Bu durumu çevresinde yaşayan var mı? 24 haftalık bebeğin yaşama durumu hakkında ne düşünüyorsunuz?
momshe Alperenmom çok geçmiş olsun.. bir arkadaşım da aynı sizin durumdaydı bebeği alacaklardı ama aldırmadı sonra normal doğumla sağlıkla dünyaya geldi.. inşallah siz de bebeğiniz de sağlıkla atlatırsınız bu süreci 🤲🏻
Kediannesi1 Alperenmom çok iyi bir hastanede yoğun bakim ünitesi kuvvetli bir yerde yaşayabilir çok geçmiş olsun
teachermom1 Alperenmom Yaşama ihtimali var tabi ki. Size çok geçmiş olsun. Annem yakın zamanda meme kanseri atlattı. Hızlıca geçiyor günler, tedavi hızlıca bitiyor. Dilerim ki iyi bir tedavi alır, sağlığınıza en kısa zamanda kavuşursunuz.
Floraflorr Alperenmom yenidoğan yoğun bakımı iyi hastanede yaşayabilir Allah’ın izniyle.Şu an tüm yeni doğan yoğun bakım+küvöz sgk karşılıyor en iyi en pahalı özel hastanede olsa sevk de edebilirler direkt orada da olabilir doğumdan sonra küvöze alınır ve yaşayabilir atakent acıbadem memorial florance nightingale sgk ile anlaşmalı kurumlar araştırın inşallah Rabbim kolaylık versin
Ekimkaplan 26 haftalık doğum yaptım bebeğim suan hayatta şükür bi arkadaşım 23+3 de doğum yaptı 620 gram bebeği suan sağlıkla hayatta rabbbim ol der hersey olurrr rabbim hakkında hayırlısını versin inşallah ❤
Aysunays Alperenmom Allah sifa versin insallah cok gecmis olsun.Allah ömür vermişse dünyaya gelecekse hiçbir şey engel olmaz ben birkac ornegini gordum 24.haftada dogan bebekler iyi bakildiklarinda hayata tutunabiliyorlar.Rabbim hayırlısını versin hakkinizda