Ben 2 sene önceydi sezeryan oldum. Dünyada benim kadar rahat ameliyat geçiren başka birisi var mıdır bilmiyorum Allah herkese nasip etsin. İlk ayağa kalkıştan sonra hiç oturmadım sanırım bebeğin de heyecanıyla içim içime sığmadı. Ne bir ağrı yaşadım ne başka bir sorun. Çok iyi hatırlıyorum tam 10. Gününde hiç ameliyat olmamış gibiydim hiç unutmuyorum mutfakta işimi yaparken Allah’a şükretmiştim 😂