Yusufayazin__annesi Kızlar ayağım altina kaynımın kızının küpesi kulağından düşmüştü ayağımın altına battı çok acıyor hamileyken bir aşı yaptırmıştım tetanos yapmama gerek var mı acaba yine 4 yıl oldu yapalı asi
Baharoloji Yusufayazin__annesi benim 4. Yıldan sonra tek doz yapıldı genelde paslı ise yapıyorlar ama bir danışın belki gerek kalmaz
Kahramankentli Bilgim yok canım üstte kalsın tetenoz her hamilelikte yapılıyor mu bende merak ediyorum
Yusufayazin__annesi yanealakanealakaa gitsemde yapmazlar demi ozmaan ayağımın içine hirt diye bir sesle girdi sonuna kadar sertleşmiş açıyor yürürken basamıyorum
Melekecre Yusufayazin__annesi kızım 4yasina gircek,3, seneyi geçtiği için tetonz yapıldı.1.doz oldum.2.dozuda bu ayın içinde giidip vurulacam
_Kubra_ Melekecre evet bende ilk gebeliğimde iki doz tetanoz olmuştum şimdi kızım 4 yaşında 3 sene koruyuculuğu var dediler 2 dozun