Birkucukprens Allah’a şükürler olsun kurtuldumm sabah 10 da sezeryan oldum ama bebeğimi vermediler oksijen desteği alıyor ciğerlerinde su var denildi 🙁
Bikadehokyanus Birkucukprens gözün aydın canım inşallah bebeğini kucağına alacaksın stres yapma bende sezeryan düşünüyorum zor mu sezeryan
Ebraz Birkucukprens hadi hayırlı olsun analı babalı büyütün inşallah minikte en kısa zamanda sağlına ve size kavuşur umarımm bende haftaya bugün doğum yapıcam sezeryanla durumunu nedir ağrınız varmı ?
Birkucukprens Bikadehokyanus 2. Sezeryanım kolay değil zor ama korkulacak da değil hafifledim gbi oldu bebek doğunca
Birkucukprens Ebraz ağrı kesici yapılıyor idare eder korkulacak değil kalktım çok şükür ayağa ama ağrılar var tabiki
Ebraz Birkucukprens benimde en büyük korkum o inşallah en kısa zamanda kavuşursun büyük bir sıkıntı yoktur umarım nedense şimdiki çoğu bebek küveze giriyor ne yazıkki