Kızlar Merhaba 39+4 haftalık hamileyim pazartesi doktora gittim sancım yokdu ama 1 santim açılma var dedi bugün doktora gittim 2 santim açıklık var dedi.nst de Sanci da 1 2 tane çıktı doğum sancısı gibi değil dedi. Pazartesi bekliyorum dedi. Bu arada 7 yaşında bir oğlum var sezeryan olmuştum şimdi normal istiyorum doktormda destekliyor. Yapabilirsin diyor uygun çatın flan dedi ama suni sancı verilmiyor. Kendi sancılarım doğum yapicam inşallah ve 2 haftadır yalancı sancıları çok çektim 4dk 5 dk 3dk da bir geliyordu hatta program uyarı verdi hastaneye gidin diye. Ama ben Emin olmak için gitmedim ve yalancı sansiymis. Bugün nstdeki bayana söyledim yalancı sancılari oda yalancı sancıları çekmişsin doğumun yakın diyor 1 2 flan korksam mi bilemedim hafta sonu araya girdi doktorm pazartesi bekliyor sizce açılma olması için egzersizlere devam edeyim mi yoksa Pazar günü mü devam edeyim. Napcam şaşırdım 😒