Bir buçuk aylik bebeğim Sezeryan oldum hala göbeğim duruyor ya kıyafetlerim olmiyor piskolojikmen çok etkileniyorum 😥 sizlerin Sezeryan gobeginiz ne zaman nasıl gitti önerileriniz nelerdir ne zaman geçecek ya
Bazıları regl olduktan sonra geçer biraz daha dedi ama Allah bilir ne zaman regl olucam