bbaby44 Merhabalar 14. Haftalık olduk bugun kan uyuşmazlığı olduğunu öğrendim süreç nedir yaşayanlar bilgi verebilir mi
Gamze_cnky bbaby44 Haftada kan ve idrar testi verip , iğne oldum. Ama bazı doktorlar yapmayıp, doğumdan sonra yapıyor iğneyi.
murvet_98 bbaby44 28. Haftada iğne yapiyolar bide doğumdan sonra çocuğunuzun kan grubu sizinkinden olmazsa bi tane de orda yapiyolar o kadar
2tupbebek bbaby44 ilk önce bi test yaptırıyorsunuz ona göre iğne vuruluyor ya da vurulmuyor. Ben testi devlette yaptırdım doktor hemen iğneği vurdu ama aslında gerek yokmuş kendi doktorum öyle söyledi. Teste göre karar verin.