EsraArslan81 Ozeeer bilmiyorum valla benimde ilk aşılamamda hiç ağrım yoktu tutmadı zaten 2. Aşılamamda var ama test yapmadım erken zaten daha ne olcak bilmiyorum. Umarım senin aşılaman tutar Rabbim yüzüne gülsün inşallah.🤲🏻☺️
_ruveyda06 EsraArslan81 evet bende göğüs ucu belirtisi yoktu bugün 9.gun ve göğüs uçlarım aciyo bel agrım var sende bi belirti varmi
EsraArslan81 _ruveyda06 benim kasık ağrım çok şiddetlendi bu akşam apar topar acile gitmek zorunda kaldım nefes alınca bile batıyodu bu bi belirtimi artık bilmiyorum. Doktoruma yazdım yarın gel dedi yarın gidicem bakalım.
EsraArslan81 _ruveyda06 doktorum yoktu kadın doğuma sevk etmişti hiçbir şey çıkmadı ne kanka ne idrarda. Bende niye bu kadar ağrım var dedim idrar enfeksiyonu olmuşsundur dedi gönderdiler.