Kubra1126 Kızlar çalışıyorum ve iş yeri muayeneye gittiğimde kesinti yapıyor SGK normalde kesinti yapamaz demişti benim gibi olan var mı
elifsen Rutin kontrol zamanlarında sizden maaş kesintisi yapamaz. Bunu açıkça dile getirin. Gerekirse şikayet edeceğinizi söyleyin. Bu sizin yasal hakkınız
Kubra1126 elifsen siz gittiğiniz doktordan her hangi belge alıyor musunuz iş başı kağıdı oluyormuş sanırım
elifsen Kubra1126 evet muayene olduğunuza dair bir kağıt yazıyor doktor. Bazı iş yerleri istemiyor ama böyle illa para kesmek isteyen iş yerlerine vermek lazım