Drycgds Kubra3437 canim yaptir bebeginin saglik durumu hakkinda bilgin olsun illa aldirmak icin yapilmiyo bu testler herkezin cocugu saglikla gelsin ama anormal bi durum varsada doguma ona gore hazirlikli olursun dogumdan sonrasi icinde simdiden hazirligini yaparsin
Kubra3437 Drycgds doğru söylüyorsun ama ne bilim işte yada korkuyorum neyse zamanı gelince inşallah olur
Dilan_1 aynl barkod veriliyor ya internet hastanenin adını yazıyo laboratuvar sonucu yazıyn oraya tc borkod nosunu yazyon ckyo cnm banada doktorum 3 güne fln ckr demişti kan verdm yerdeki 10 gün dedi ben internet takip etm 3 günü cıkmıstı bnm
Burhanesrin Bende devlete yaptırdım 15 gün sonra cıktı sonuç zaten yaptırmak için yaptirmistim bi sorun olsa Allah korusun aldirmiycagim için özele gidip te para vermeye gerek yok hepsinde aynı işlem yapılıyor soncta.. ama tabi hekrwsin kendi tercihi
Zhrahmt Nurhayat1212 ben Asiye hanım a gidiyorum devlet hastanesindede yapılıyormus ama randevu almak zor oluyor dedi yine nerede yaptırmak istersen yaptır dedi
Drycgds Kubra3437 bende cok korkuyorum ultrasonda bisey cikmadi kan sonucunu bekliyorum ama en azindan ogrenmis olucam allah korusun kotu bisey ciksa bile onlemini alirsin egitimini alirsin. Ama yaptirmasan doguma kadar ne hayaller kurulcak dogumda o soku kimse yasamak istemez
Nurhayat1212 Zhrahmt Bende asiyeye gidiyorum:)kacinci haftasindasin o zaman 1 hafta once almak gerek simdi devlet hastanesinden kadin dogumdan randevu aliyoruz dimi oraya gittigimizde ikili test yapilcagini soyluyoruz bilgisizim bu konuda biraz:)
Zhrahmt Nurhayat1212 bugun tam 10 haftalık olduk☺️ Evet devlet hastanesinde en az 2 hafta önceden alman gerekir dediler ben 12 haftamda yaptıracağım ama devlette yer bulamam gibi o yüzden Nisa da yaptıracağım yine
Nurhayat1212 Zhrahmt bende tam 10.haftamdayim suan smdi ariycam ne zamana veriyor acaba uzaga atarsa ozelde yaptiricam 400 500 vermeye gerek yok ya devlet yapiyosa