zeytin_ Canım imkanın varsa Başakşehir Çam ve Sakura Şehir Hastanesi tavsiye ederim. Ben gidiyorum ve gayet memnunum doğumum da orda nasip olursa düşünüyorum.
Kanuni ye ilk kontrollerinde gittim hiç memnun kalmadım bilgi verilmiyor cinsiyet söylenmiyor. İlgi alaka yok. Ve çevremden duyduğum burdan okuduğum kadarıyla memnun değiller