yslnrsh Kızlar 36 haftalık hamileyim ne yesem ağzımın tadı yok ne yesem zehir gibi geliyor bal yesem ağzımda acı tat kalıyor.. sizde de oluyor mu oldu mu nasıl geçti.. 😭
KadersizMelek yslnrsh ayyy olmaz mı lanet bir tat hemde sanki ağzımın içi çamur gibi yutkunmaktan bile nefret eder oldum, ve en sinir olduğum yediğim hiç bir şeyin tadına varamıyorum. Bir iki dakika içinde ağzımın içinde yine aynı tat ve çamurluk 🤮
FatmaJale yslnrsh Bende yarın 39 haftalık olacağım bende de aynı sorun ve bıktım bu ağız tadından inşallah doğurunca geçecek kendimi öyle motive ediyorum 😵💫😵💫