Aslihan-05 Selam kızlar 39+1 haftalık hamileyim aksam 9 gbi falan dünde oldu bu saatlerde karnım kasılır gbi bi anda sertleşiyo agrı yok ama bu sancı falan olablr mi bi bilgisi olan var mı acaba yada böle bişey yaşayıp dogum yapan