Leocuk19055 Kızlar 16+5 im ve hala gönlüme göre bir doktor bulamadım ne yazıkki Cemal beye gidiyordum ama devam etmeyeceğim :( lütfen öneriliniz almak istiyorum Semavi hanım ya da Seher hanım arasında kaldım
Mlkgln Leocuk19055 semavi kurt çok çok iyi bir doktor bir sürü doktorla tanıştım ama en içime sinen kesinlikle semavi hanım tavsiye ederim
Scofielddd Leocuk19055 semavi kurt ben çok memnun kaldım bir hafta oldu doğum yapalı sağ olsun her hafta başını şişirdim çok ilgiliydi
Esmacbnoglu Leocuk19055 Daha dün semavi kurt hanıma gittim aşırı tatlı ve sakin bi doktor önceki doğumumu da onda yaptım tekrar tercihim kesinlikle tereddüt etmeden gidebilirsiniz çok ilgili
Esmacbnoglu Mlkgln Suni sancıyla doğum yaptım ona rağmn çok şükür iyiydi aynı normL sancı gibi yavas yavas verdiler bir anda veripde delirtmediler beni
Gmzgkck_ Yüzyıl hastanesinin muayene ücreti nedir? Birde doğumu sizin isteğinize göremi gidişata göremi belirliyorlar
Melekecre Koray bey de çok iyi diyorlardı çevremdekiler, birkereliğine gittim ilgi alakası güzel, yılların doktoruymuş,imkanım olsaydi onda devem edicektim ama maalesef
dilek41 Leocuk19055 bende cemal bey gidiyordum çiğdem hanım gidiyorum ilk gebeligimde öyle olmuştu şuan 2.gebeligim çiğdem hanımla devam ediyorum memnunum :)
demirdursun Leocuk19055 çiğdem hocaya gidiyorum çok memnunum son 1 ay kaldı doğumumu da yaptıracak inşallah.
Mlkgln Esmacbnoglu peki doktor hanımın ilgisi desteği nasıldı? Doğum anında hep yanınızda mıydı yoksa ebeler mi daha çok vardı yanınızda?