Comeasli bu kaç gün önce özele gittim doğru düzgün birşey demedi birde kansızlık var bebegin suyu fazla dendi şeker yüklemesi de yaptırmadım bebgin kilosu fazla şeker olabilir dedi baya olumsuz konuştu korkuyorum açıkçası salı günü devlete randevum var bakalım