Melismeydan Arkadaşlar sabah uyandığımda çok halsiz ve tansiyonum düşük uyanıyorum yataktan zor kalkıyorum ve yemek yedikten sonra hazımsızlık oluşuyor boğazıma geliyor yediklerim ağızımda acı bir tat bu durumları yaşayan var mı?
Minikkush9496 Melismeydan merhaba canım bende 7+6 haftalığım o halsizlik bendede var yedikten sonrada mide yanması ağzımda su ve hazımsızlık oluyor ama en kötüsü yemek yedikten sonra ağızda çoğalan ağız suyu🤦🏻♀️illaki ağzımda nese olmalıki o azalsın
Bekledigimmucizemm Melismeydan ayy bende de var o ya ağızdaki suyu yutmak midemi bulandırıyor artık napalım bebişler sağlıklı olsunda çekeriz
Aysnr11 Melismeydan Beeen sürekli halsizim sanki tansiyonum düşmüş bayılacakmış gibi hissediyorum 8+6 yız inşallah bir an önce geçer bu haller 🥹
busrakirisci Melismeydan kansızlık falan var mı? Benim kansızlık vardı 7+5 im bende .. kan vermiştim doktor demir hapi verdi toparladi beni. Benimde çok başım dönüyor ve halsizlik vardı.
Melismeydan Minikkush9496 en kötüsü ağzımda oluşan tat ve su olması gece yatarken yutkunmaktan yatamıyorum baya zorluyor
Bekledigimmucizemm Melismeydan kullanıyorum canım yine de oluyor ama ben bir tane içiyorum idare etsin yeter diye fazla ilaç kullanmak istemiyorum onu da almasam hep kusarım
Melismeydan Bekledigimmucizemm eşim doktor 2 tane aynı anda içiyorum bu hamileler için üretilmiş bir ilaç zararı yok yani
Bekledigimmucizemm Melismeydan yaa bilmiyordum bende fazla ilaç kullanmak gebelikte zararlı ya birde farklı ilaçlarda alıyorum tiroid ilacı kan sulandırıcı progestan falan da var ya ağır olur diye bir tane içiyorum
Melismeydan Bekledigimmucizemm bende o dediğiniz ilaçların hepsini kullanıyorum bir sıkıntısı yok merak etmeyin ben günde 2 taneyi aynı anda içiyorum genelde sabah içiyorum akşama kadar baya toparlıyor
Melismeydan busrakirisci yok bütün değerlerim normal çıktı benim haftalar ilerledikçe yeni belirtiler çıkıyor bide bazen kesiliyor sonra bir daha atak yapıyor
Aysnr11 Melismeydan Allaha şükür kusma yok arada bulantı geliyor yemek sonlarına doğru sonra geçiyor ama halsizlik sürekli var yattığım oturduğum yerden hiç kalkasım gelmiyor 😄