Şimdi asssiri geleneksel , belki hurafe diyebilceginiz , belki tiksineceginiz asla yaptırmam diyeceginiz bişey soylucem 😅😅😅😅😅
Benim yeğenimde pamukçuk olmuştu ve asla gecirememisti yengemler. Neler neler yaptılar. En son bı komşu dediki. Halasının saçını bebeğin ağzına besmele çekip “ sebebi budur şifa olsun ” diyerek ağzının içine sürün döndürün görürsünüz iyileşecek dedi. O hala da ben oluyorum maalesef😅😅😅😅 dedim ki asla yaptırmam. O küçücük bebek. Mikrop kapar şu olur bu olur. Ama yengem çok çaresiz kaldı Nazlı ne olur yapalım bişey olmaz dedi. İyi dedim yine de içime sinmedi gittim saçlarımı yıkadım kuruttum hemen. Sonra dediğim gibi yaptılar. 2 haftadir iyileşmeyen pamukçuk sabaha geçmiş hicbirsey kalmamıştı yavrumun ağzında ve hepimiz şok olmuştuk.
Öyle iste 😅