Rumuz5838 17+2 yim bende dün tetanoz aşısı oldum olan herkes bugün halsizlik çekmiş bendr tüm gün aşırı halsizdim elimi kolumu kaldıramadım, ayrıca kusma bulantı bende henüz tam anlamıyla geçmedi de. Aile hekimim kan vermiştim b12 eksik dedi takviye almamı söyledi istersen sende baktır bir değerlerine d vitamini b12 vs. Çünkü malum hamilelik ve depolarımız bebek büyüdükçe çabuk boşalıyor destek şart.