Can_Cansu anladım bende de trizomi 18 çıktı ama bizim zaten ilk ultrasondaki ödemden yola çıkıldı. Orda görüldü. Bende amniyosentez yaptırmadım. Zaten her şey ortadaydı kaç doktor gezdim hepsi aynısını dedi. Sizin gibi olasılık olsa bende doğururdum belki ama benimki çok netti🥲 en son gebelik sonlandırıldı zaten bebekten parça alınıp patolojiye gitti ve gerçektende trizomi 18 olduğu daha da netleşti. Bu hastalıkta belki araştırmışsınızdır zaten doğum oranı çok çok az anne karnında ölüyormuş bebekler tedavisi olmayan bir şeydi maalesef