Essila34 Selam kızlar. 32. Haftanın sonunda kontrolde doktor bebeğin kilosunun 1750 olduğunu ve normal olduğunu söyledi. Ancak haftasına göre bana biraz küçük gibi geldi. Sizin nasıldı o haftada kilonuz, bebek kilo alsın diye ne yemeliyiz ?
EbrKzlky Essila34 Bende şeker olmasına rağmen 32.haftada 1800gram dedi kg su banada normal dedi.. banada zayıf gibi geldi 😂🙈 kaşar yiyorum süt içiyorum kuruyemiş yiyorum yumurta yiyorum ☺️
momness Essila34 bende en son 30+6 da gitmiştim 1740 kg demişti ve normal olduğunu söylemişti . Ben çok kiloda alamadım. Hatta doktor sen haftanda gibi durmuyorsun demişti. 🤷🏻♀️Kimisi de benim haftamda daha da çok bebiş kilosu oluyor neye göre olduğunu anlamıyorm ben . Gebeliğim başından beri kaşarsız duramıyorm. Ve hep çeşitli meyveler yedim. Muz yemedim gibi birşey. Ama az az çeşit yiyorum. Kaşar olmazsa olmazım çok seviyorum. Ayın 13. De tekrar gidicez bakalım kaç kg olmuş olucak çok merak ediyorum:)
Essila34 Bende herşeyi yiyip içiyorum aslında. Güzel de yiyorum. Kuruyemiş süt peynir vs. Neden böyle oldu anlamadım 🤷🏼♀️ ekstra ne yapmam lazım onu da bilemedim
Ehaseki 32+4 de gitmiştim bebeğimin kilosu 2306 gr çıktı boyu 43 cm😬 doktorum önde gittiğimizi söyledi