Efnan-77 ben kendiliğinden kilo verdim diyetisyene gitmeden.Doktorum tuzu,baharatı ve şekeri yasaklamıştı ve düzenli olarak akşamları 1 saat yürüyüş yaptım 4 ayda 5 kilo verdim e tabi iştahsızlığında etkisi olabilir.Bol sebze yedim ara öğünlerde yeşil elma yedim,şeftali yedim sabahları muhakkak ceviz yedim veya leblebi(kusmayı engelliyor) bol su içtim bu şekilde.Ama diyetisyen daha iyi yönlendirir sizi.