12345ayse Merhaba kızlar Gebeliğimin 21. Haftadayım Karnımda göğsümde kolumda bile mor çatlaklar oluşuyor.Çatlaklar için krem önerebilir misiniz?
Kediannesi1 12345ayse lierac öneririm fakat morluklar kızarıklıklar oluşmaya başladıysa doktorunuza danışıp kantaron yağıyla da destekleyebilirsiniz
Cerennx 12345ayse of aynısı bende de oldu ama sizde biraz erken başlamış bende 29 dan sonra olmaya başladı çokmu kilo aldın
nurbanu-y 12345ayse hamilelikte 5 kg aldım ama benim de kollarıma kadar çatladı maalesef. Yağlanmaya da çok erken başladım halbuki
8mucizem8 12345ayse benim karnımın her yeri çatlak ama krem veya başka bir yağ türü önleyici değil karnın geniş değilse çatlıyor bacım istersen 5 kg yağ ilaç kullan gene de oluyor geriliyor çünkü açılıyor karnın katlanıcaksın yapacak bişey yok annelik genede sen dünyanın parasını verme o tür şeylere
12345ayse 72 ile hamile kaldım 76,5 şuanki kilom lierac var evet bide bio-oxcil diye bi şey var duydunuz mu bacak aralarım filan mor mor yani 😞
Ebebe 12345ayse ben bio oil kullanıyorum 3 aydan beri 4. Aydan beri daha düzenli. Eski beyaz catlaklarimi bile daraltti. Ama hemen beklemeyin 33. Haftadayim şuan. Bu vakte kadar lierac biooil vazelin nemlendirici krem karışık gittim