Berfin002
Doğumdan sonra rahatladınızmı oh bee dünya varmış rahat oturup kalkabiliyorum dedinizmi merak ediyorum çünkü göğsümün altı o kadar çok ağrıyorki belim ağrıyor kalçam ağrıyır yürüyemiyorum oturamıyorum doğumdan sonrada böyle olacak sanıyorum🙁