Birkaç günlükken bebeğime kullanmıştım ama bizimki içerken ağzında çok köpürtüyor ve hava yutuyordu biraz rahatsız etti beni bu durum. Belki tam kullanmayı beceremedim bilmiyorum. Ya da bebeğim tam kavrayamadi. Yoksa gayet güzel ve kullanışlı bı ürün. Süt bir anda gelmiyor ön tarafa boğulma vs riski yok tabiiki