32 de çalışır veya çalışmaz raporu aliyorsunuz .Durumunuza göre doktorunuz verir.Doguma kadar ücretli izinde oluyorsunuz maas alırsınız.Eger calisirsaniz çalıştığınız kadar haftayi doğum sonrasına saydirrsiniz avantaj olur.657 ye göre doğum öncesi 8 hafta,doğum sonrası 8 hafta analık izni vardır.