AygyulSina Drsnbyfatma olmaz merak etme doktorlar nasil rahat edebiliyorsaniz oyle yatin diyor ama icine sinmezse doktoruna danisirsin yinede
Hhhzzzlll3545 Drsnbyfatma vallaa bende daha ilerisini dusunemiyrum surekli belimin kemigimin agrisiyla uyaniyorum Allah yardimiz olsun ne diyelim 😊😊
2405 Drsnbyfatma evet canım böbrekle bebek arası boşluk oluyormus sağ tafafda hatda doktor bana gösterdi sağ tarafa bakıp cok şükür benım yokda olacağı anlatdı
Drsnbyfatma Mrtnurr karın büyüyp genişledikçe zaten vücut sinyal veriyo canm d işte insan yine de korkuyo ters bir hareket yapmaktan 🙏🏻
Krm https://www.instagram.com/p/Bqwn7PChWzA/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=t60svl072c7z bu linkten bakabilirsiniz. Siz rahatsız olmadığınız sürece istediğiniz gibi yatın. Gebe olmayanlar için kalp sıkışmasın diye sola yatmak pek önerilmez. Ama yüzüstü dahil her şekilde yatarsiniz eğer rahatsaniz. Ama 30 dan sonra yüz üstü ve sırt üstü bırak yatmayı saniye bile duramadim ben. Hep saga yatıyorum. Uyusunca 10 dk sol, sonra dayanamayıp donuyorum sağa gene
snmtrhn evet kizlar bende soluma yatmaya calisuyorim.resmen kendimle savasiyorum geceleri ve bu yuzden artik uykularim.paramparca bebege zarar gelmesin diye ama cok kolum uyusunca saga donuyorum.bacagimin arasinda devamli bi yastik var o karnimin ici cok aciyor donerken cunku soluma.yatincada kalbim.sikisiyor cogu zaman valla gunler ilerledikce insan yatamaz da olyo allah yardimcimiz olsun 🙄
Krm 2405 canim rica ederim. Ebe Gülşah hanım benim doğum eğitimimi verdi çok bilgili ve aktif bir kadın ondan o kadar çok şey öğrendim ki Allah razı olsun.