archerwoman doğru ilk 6 ay için söylemiştim ben zaten bu 2 ay 4 ay konusunu.Bizim iş yerinde ilk 6 ay 8-2 çalışanlar kadroya geçtikten sonra ilk iki ay 8-12 sonraki 4 ay 8-2 çalışmaya başladılar.kadroya geçtikten sonra bizim süt izni saatlerinde böyle bi farklılık oldu öğle arası nı saymadıkları için galiba