Skalyoncu bnmkine de hep kız diye tahminde bulundular bakalım 2. Bizim bu ilki kızdı bunda da bn biraz daha kız istiyorum eşim erkek 😂😂 nasip bakalım sağlıklı olsunda. 2 hafta sonra gideceğiz konteole belki söyler doktorumuz (şuan 13+0 haftalığız) 🥰🥰