Kızlar geçenlerde post açmıştım. Kese etrafında kanama var diye bugünde bacak arası ağrım var . Bazen adet olcağımız zaman olur ya o şekilde ama tek taraflı sadece solda. Yerleşme gibi bişeymidir sizce? Yoksa bu ağrı normal değilmi? 3 tane düşüğüm olduğu için ben biraz korkuyorum 😔