6 haftalık hamileyim. Kanaman vardı az az. Doktora gittim düşük tehlikesi var dedi progestan iğne yaptı. İğneden sonra eve geldim kan geldiğini hissediyordum ve pedimde bir sürü kan gördüm. Pıhtı parca yok Sadece kan. Neyden olmuş olabilir ya da başına böyle bir şey gelen var mı?