Kızlar bende bir huy olustu camasir suyu cok kullanmiyorum hamilelikten öturu ama kullandigim zaman elimzde kokusu kaliyor ya ne kadar yikasakta cikmiyor.o zman hiç bir sey yapasim gelmiyor hic birsey yiyesim icesim sanki zehirlencekmişjm gibi bi duygu hal oluşuyor umarim anlatabildim neden boyle oldu bilmiyorum sizdede oluyirmu bu tarz şeyler