-Simge- 3.ayım bitiyor kızlar ve 2 gündür ne yesem midemde sürekli bir yanma ve geğirme isteği. Ağzımda da acı bir tat sürekli yediğimi çıkarıcakmışım gibi. Su içerken bile su sanki midemden ağzıma geliyor. Sizler de de oluyor mu bu acaba